Bild förtydligande

Utsikt mot söder från Slåttdalsberget.



lördag 28 augusti 2010

Saxnäs

Vi hälsar på i Saxnäs i ett ganska kyligt väder, men vad gör det, det finns ju kläder.
Det är som sagt kyligt, men annars ganska hysat förutom någon liten regnskur.
I dag har vi först promenerat runt elljusspåret, sedan tog jag Amber med på en tur upp på Satsfjället.
En skön tur men det blåste som jag nämnt kallt.
Det är svamplockare överallt, hur många bilar som helst står parkerade efter vägen upp mot fjället.
Det har även blivit några bilder, löven börjar ju bli gula här uppe,(höstfärger).
Det får bli en liten sammanställning, såväl i text som bilder när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Pensionär, född 1930, gillar att vara ute i naturen, fiska, vandra i fjällen, fotografera, dansledare, körsång