Bild förtydligande

Utsikt mot söder från Slåttdalsberget.



tisdag 3 augusti 2010

Orientering

Plockar hallon på förmiddag, borta vid Entré Väst, finns inte speciellt mycket men trägen vinner det blir något kg. varje gång.
Sen har jag gjort något jag inte gjort på kanske 30 år. sprungit en orientering, en sjuklubbs.
Sidensjö orienteringsklubb hade samling vi skidstugan i Stig.
Vad allt har förändrats, helt annan skala mycket mera detaljer och så ser man sämre och med svett i ögonen nästan inget.
Helt annat stämplingssystem än tidigare, via data, man kan följa tiderna mellan kontrollerna, hel vasst.
Jag tog mig runt, inte så illa, snurrade på en del ställen men är ändå nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Pensionär, född 1930, gillar att vara ute i naturen, fiska, vandra i fjällen, fotografera, dansledare, körsång