Bild förtydligande

Utsikt mot söder från Slåttdalsberget.



lördag 25 april 2009

Saxnäsresa

Saxnäs en vecka i april.
En underbar vecka med härligt väder och med goda vänner.
Amber en fantastisk bordercollier visar unge Wille hur man roar sig i fjällen.
Wille har aldrig haft så roligt i sitt liv, hans beundran av Amber var gränslös.



Vänta jag vill också bära















Wille beundrar Satsfjället














Unge Wille begrundar















Vilken fin pinne den skall jag ta, kanske någon vill kasta den.
















Stöken i fjärran















Vilken skön bild











Den pinnen verkar bra.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga vinterbilder och nog ser man att lille Wille har kul.
    Jag provar att skicka kommentaren. Vet inte om det funkar.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Pensionär, född 1930, gillar att vara ute i naturen, fiska, vandra i fjällen, fotografera, dansledare, körsång